ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر
رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند: چگونه آنها به وفاداری به برند کمک می
کنند؟
تعداد صفحات ترجمه این مقاله 22 صفحه و در قالب ورد است فایل دانلودی پس از خرید در فرمت زیپ است که شامل فایل اصلی مقاله به زبان انگلیسی، فایل ترجمه در قالب ورد و پی دی اف است |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 2126 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 22 |
Consumer brand engagement and its social side on
brand-hosted social media: how do they contribute to brand
loyalty?
ABSTRACT
Social media offer brands new opportunities to interact with their
customers. This paper focuses on consumer brand engagement (CBE)
and its social facet in the context of brand-hosted social media. It
highlights that CBE (consumer–brand interactions encompassing
cognitive, affective and behavioural dimensions) and brand-based
consumer–consumer interactions (social brand engagement (SBE))
lead to brand loyalty intentions. Brand customers were surveyed
about their favourite brands on Facebook. Results indicate that selfbrand
connections and SBE are two drivers of CBE, and that CBE is the
key element in inducing brand loyalty. In addition, configural analysis
shows that high brand loyalty can be achieved through several
combinations of social and CBE with various levels of cognitive,
affective and behavioural engagement
ترجمه چکیده مقاله:
چکیده
رسانه های اجتماعی فرصتهای جدیدی را ارائه می دهند تا با مشتریانشان تعامل داشته باشند. این مقاله بر تعامل برند مصرف کننده (CBE) و جنبه های اجتماعی آن در زمینه رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند تمرکز می کند. این مقاله مشخص می کند که تعامل برند مصرف کننده (CBE) (تعامل مصرف کننده با برند شامل ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری) و تعامل مصرف کننده-مصرف کننده براساس برند (تعامل برند اجتماعی (SBE)) منجر به اهداف وفاداری به برند می شود. مشتریان برند درباره برندهای موردعلاقه خود در فیس بوک مطالعه می کنند. نتایج نشان می دهند که تبلیغات دهان به دهان و تعامل برند اجتماعی (SBE) دو عنصر اصلی تعامل برند اجتماعی (CBE) هستند، و اینکه CBE مولفه اصلی در القای وفاداری به برند می باشد. علاوه بر این، تحلیل پیکربندی نشان می دهد که وفاداری بیشتر به برند می تواند از طریق چندین ترکیب اجتماعی و تعامل برند مصرف کننده (CBE) با سطوح مختلف تعامل شناختی، تاثیری و رفتاری حاصل شود.
کلمات کلیدی:
تعامل برند مصرف کننده، تعامل برند اجتماعی، رسانه اجتماعی، وفاداری به برند، تحلیل مقایسه ای کیفی مجموعه فازی (fsQCA)