تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند: چگونه آنها به وفاداری به برند کمک می کنند؟

ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند: چگونه آنها به وفاداری به برند کمک می کنند؟

تعداد صفحات ترجمه این مقاله 22 صفحه و در قالب ورد است فایل دانلودی پس از خرید در فرمت زیپ است که شامل فایل اصلی مقاله به زبان انگلیسی، فایل ترجمه در قالب ورد و پی دی اف است

دانلود ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند: چگونه آنها به وفاداری به برند کمک می کنند؟

ترجمه مقاله Consumer brand engagement and its social side on
brandhosted social media how do they contribute to brand
loyalty
تعامل برند مصرف کننده
تعامل برند اجتماعی
رسانه اجتماعی
وفاداری به برند
تحلیل مقایسه ای کیفی مجموعه فازی (fsQCA)
ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی
ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 2126 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

Consumer brand engagement and its social side on
brand-hosted social media: how do they contribute to brand
loyalty?

ABSTRACT

Social media offer brands new opportunities to interact with their
customers. This paper focuses on consumer brand engagement (CBE)
and its social facet in the context of brand-hosted social media. It
highlights that CBE (consumer–brand interactions encompassing
cognitive, affective and behavioural dimensions) and brand-based
consumer–consumer interactions (social brand engagement (SBE))
lead to brand loyalty intentions. Brand customers were surveyed
about their favourite brands on Facebook. Results indicate that selfbrand
connections and SBE are two drivers of CBE, and that CBE is the
key element in inducing brand loyalty. In addition, configural analysis
shows that high brand loyalty can be achieved through several
combinations of social and CBE with various levels of cognitive,
affective and behavioural engagement

ترجمه چکیده مقاله:

چکیده

رسانه های اجتماعی فرصتهای جدیدی را ارائه می دهند تا با مشتریانشان تعامل داشته باشند. این مقاله بر تعامل برند مصرف کننده (CBE) و جنبه های اجتماعی آن در زمینه رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند تمرکز می کند. این مقاله مشخص می کند که تعامل برند مصرف کننده (CBE) (تعامل مصرف کننده با برند شامل ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری) و تعامل مصرف کننده-مصرف کننده براساس برند (تعامل برند اجتماعی (SBE)) منجر به اهداف وفاداری به برند می شود. مشتریان برند درباره برندهای موردعلاقه خود در فیس بوک مطالعه می کنند. نتایج نشان می دهند که تبلیغات دهان به دهان و تعامل برند اجتماعی (SBE) دو عنصر اصلی تعامل برند اجتماعی (CBE) هستند، و اینکه CBE مولفه اصلی در القای وفاداری به برند می باشد. علاوه بر این، تحلیل پیکربندی نشان می دهد که وفاداری بیشتر به برند می تواند از طریق چندین ترکیب اجتماعی و تعامل برند مصرف کننده (CBE) با سطوح مختلف تعامل شناختی، تاثیری و رفتاری حاصل شود.

کلمات کلیدی:

تعامل برند مصرف کننده، تعامل برند اجتماعی، رسانه اجتماعی، وفاداری به برند، تحلیل مقایسه ای کیفی مجموعه فازی (fsQCA)

دانلود ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند: چگونه آنها به وفاداری به برند کمک می کنند؟

پاورپوینت معنویت سازمانی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان معنویت در کار در حجم 36اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت پاورپوینت توسعه معنوی کارکنان یا توسعه معنویت سازمانی فهرست مقدمه معنویت چیست؟ معنویت در محیط کا مذهب ومعنویت توسعه من
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 85
فرمت فایل ppt
حجم فایل 525 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
پاورپوینت معنویت سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 7377
کاربر

پاورپوینت معنویت سازمانی  یا توسعه معنوی کارکنان

فهرست :

  • مقدمه
  • معنویت چیست؟
  • معنویت در محیط کا
  •  مذهب ومعنویت
  • توسعه منابع انسانی
  • توسعه معنوی کارکنان

    دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان معنویت در کار در حجم 36 اسلاید همراه با  توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت پاورپوینت توسعه معنوی کارکنان یا توسعه معنویت سازمانی

سرآغاز

تاکنون رویکرد های مطالعاتی در زمینه های رهبری ، فرهنگ سازمانی و مدیریت منابع انسانی توجه اندکی به اعمال و عقاید مذهبی و معنوی در محیط کار داشته اند. در مدل های غیر مذهبی کسب وکار ، دین و مذهب جزء مسائل شخصی هر فرد به شمار می آمدند و به این ترتیب لزومی به مطرح کردن آنها در درون سازمان مشاهده نمی شد.

در سال های اخیر معنویت در اجتماع و در محیط کار از اهمیت زیادی بر خوردار شده است .

معنویت سازمانی از جمله دریچه های نوینی است که در حوزه رفتار سازمانی گشوده شده است

توجه به معنویت از موضوعات تفننی و زودگذر نیست بلکه اموضوعی ست که ماهیت زیر بنایی کارها را تغییر می دهد . دیگر کار کردن موجب توسعه منابع انسانی نخواهد شد ، بلکه کاری که همراه با معنویت باشد ، موجب می گردد که کارکنان قادر به توسعه شخصی خود و به تبع آن سازمان باشند. در این صورت افراد به دنبال معنای واقعی کار خواهند بود  و به عواملی فراتر از موضوعات مادی که در مبادلات میان افراد .مستقل از هم مطرح می گردد ، توجه خواهند نمود. به همین خاطر کارکنان در جست و جوی این هستند که ارتباطی میان زندگی کاری و معنوی خود برقرار سازند تا قادر به کار اجتماعی بوده و هدف و چشم اندازی یکپارچه برای خود ایجاد نمایند.

دانلود پاورپوینتپاورپوینت معنویت سازمانیتوسعه معنوی کارکن